door de moerassen in de amazone - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Dirk Maertelaere - WaarBenJij.nu door de moerassen in de amazone - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Dirk Maertelaere - WaarBenJij.nu

door de moerassen in de amazone

Door: de maertelaere dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

30 November 2007 | Brazilië, Brasilia

terug op de fiets ( 1 maand terug )

Van TABATINGA verliep de tocht verder op een andere rivierboot, tijdens de tocht kennis gemaakt met een koppel uit ierland,ik heb van hen boeken gekregen om te lezen. De boot was erg luxueus vergeleken met de boten uit Peru.
Tijdens de rit werd de man die naast me sliep tijdens een stop in een dorp met 3 agenten van boord gehaald , ze waren er niet zacht me , hij had cocaine in zijn backpack. Er werden nog 2 andere arestaties vericht. We kwamen vroeg in de morgen aan in Manaus. De volgende dag verder op de fiets door de amazone op een geasfalteerde weg,tijdens de volgende dagen heel veel dieren gezien( apen, papegaaien in grote bendes , tarantulas enz....).
Het was zwaar om te fietsen in de amazone vanwege de vochtigheidsgraad , onderweg de evenaar overgestoken. De mensen in brazilie hebben me altijd geholpen om slaping of voedsel te vinden.

groetjes dirk

• 30 November 2007 - 08:04

Mama:

spijtig dat er deze keer geen fotos bij zijnzorg goed voor jezelf!!!!

• 09 December 2007 - 18:04

Laudeir Manaus Amazo: