bij Finca Venecia in Salento - Reisverslag uit Salento, Colombia van Dirk Maertelaere - WaarBenJij.nu bij Finca Venecia in Salento - Reisverslag uit Salento, Colombia van Dirk Maertelaere - WaarBenJij.nu

bij Finca Venecia in Salento

Door: de maertelaere dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

11 December 2007 | Colombia, Salento

Toen ik BOGOTA verliet was het terug een heel eind klimmen naar Ibagué.De eerste dag kon ik slapen bij militairen die de weg bewaakten, de volgende dag verder en de ganse tijd klimmen op La Linia en een afdaling naar Armenia.Ben daar s'avonds aangekomen en heb geslapen in hotel Imperial voor 12000 pesos ofwel 4 euro´s. Daarna verder richting Pereira, tot wanneer ik Louis tegenkwam , een wielrenner die een FINCA heeft in Salento (in de bergen ), ik mocht gelijk in de boerderij blijven slapen bij de familie.
Het is een fantastische mooie boerderij met even mooie dochters.
groetjes dirk

  • 13 December 2007 - 07:29

    Mama:

    wel ik heb de indruk dat je ogen je niet in de steek laten de omgeving is mooi! evenals de meisjes!wouw

  • 15 December 2007 - 07:45

    Tante Lea En Els:

    Inderdaad fantastische boerderij waar je slaapt.
    Maar we zien aan de foto's dat je er zelfs niet alleen moet slapen.
    De nieuwe liefde op foto 29?
    Of is het mischien louïs dat je reis gezel wordt?

    Veel groetjes van ons allemaal.

  • 17 December 2007 - 20:04

    Luc:

    Hey den Dirk, nog altijd volg ik met bewondering jouw fietstocht. Bedankt dat je ons laat meegenieten via de foto's. Aan jouw gezelschap te zien is de stress daar zeer groot...geniet ervan. Hier verloopt alles naar wens. See you

  • 18 December 2007 - 13:59

    Wim:


    Dirksken'ge blijft ons verassen met jouw verhalen en mooie fotos
    ge ziet er ook heel content uit heeft dat meiske daar wat mee te maken
    Hier in eeklo hebben we een nieuwe torenhaan op de kerk voor de rest still the same; niks dat ge moet missen of mss onze jupiler...
    vele grtn Wim,a
    Anja en Rita

  • 21 December 2007 - 22:27

    Carmen :

    holaaaaaaaa ya te agregue ami correo por si no lo tienes es carosa1391@hotmail.com soy la de planeta rica una de las que conociste en el tren del amor por si no lo recuerdas... que te valla muy bien en todas las partes que tienes que visitar....

  • 26 December 2007 - 17:49

    Ernaderycke:

    hoi Dirk,het ziet er daar allemaal cool uit ,hier is er een nichtje bijgekomen,Keet,ons Nele en Koenraad hun dochtertje,na twee flinke jongens nu een schat van een kind erbij en braaf dat ze is juist haar grootmoeder hm.
    Dirk doe zo maar verder,we blijven je volgen soms met ingehouden adem,het is toch wel spannend zulle.
    Vele groetjes en tot volgend jaar.
    T.Erna en N.Paul

  • 15 Januari 2008 - 22:46

    Levi:

    hey dirk, horseman,lang geleden maar je nie vergeten hoor.ben door een zwarte periode gekropen,teveel drank en anderen bullshit.Momenteel even gestopt met werken, heb bijna 1 jaar terug bij mijn ooms gewerkt,maar t was teveel aan het worden,coit,nu wa rusten en eens tijd nemen voor mezelf opnieuw.Ben veel aan het lezen over dingen die me enorm boeien,waar ik dan samenvattingen van maak.Ge kunt maar bijleren he!Vanaf eind februari ga ik voor ongeveer een half jaar terug in pingouin werken.Tot laters,hou je goe en relax max he,ciaokes

  • 22 Januari 2008 - 15:25

    Lucie:

    Ik heb eindelijk het goede adres gevonden en ben vol verwondering voor de mooie streken en landen dat jij al doorgereden bent. proficiat Dirk !!!Nu blijf ik u zeker volgen...belooft.
    Tot later en veel pret

  • 23 Januari 2008 - 13:40

    Rob:

    Hoi Dirk,
    Toevallig stuit ik net op deze website. En ik denk met die gast heb ik nog een lam geBBQ in Coyhaique. Cool dat je nog onderweg bent. Laat ff horen hoe die is ( robgeest@hotmail.com ).
    Groetjes, Rob.

  • 01 Februari 2008 - 14:46

    Marc De Beir:

    Dag Dirk

    Om de ware te vinden moet je er wat voor over hebben he. Echt een fantastisch avontuur.
    Tot de volgende

  • 06 Februari 2008 - 00:48

    Laudeir:

    Send me notices of your. laudeirjg@yahoo.com.br

  • 06 Februari 2008 - 23:15

    Randi En Albert:

    !Hola Dirk!
    We hebben het nog vaak over je gehad, maar nooit de tijd genomen om ook je belevenissen noordwaarts eens op je weblogpagina te bekijken. Nu is het er toch nog eens van gekomen en we lezen vol bewondering je avonturen in dit mooie werelddeel. Het doet ons deugd, dat je ook de mooie stukken Bolivia in het noordwesten met de Sajama, Parinacota en Pomerape in je route hebt opgenomen (al was het dan in de camion) en wat te zeggen van de "deadroad". Toevallig heb ik( Albert) die samen met een vriend van ons( over uit Nederland) een week geleden ook afgedaald ( maar zijn niet uitgekomen in Coroico vanwege de vele landslides) een super ervaring, zoals jij het ook beleefd hebt.
    Veel succes met de kilometers, die nog voor je fietsbanden liggen en we houden je in de gaten!!!

    Boliviaanse groeten uit Sucre van Randi en Albert

  • 18 Maart 2008 - 19:58

    Sylvie:

    Hoi Dirk,
    Eindelijk nog eens wat nieuws van dat meisje uit de Achtkanter.
    Hopelijk gaat het je goed en geniet je met volle teugen van je ongelooflijk avontuur!
    Hier gaat alles zijn gewone gangetje,hier is niets spectaculairs gebeurt.
    Op het einde van de week word ik 35,er komt hier wat volk taart eten en ben nu bezig met mijn paasboom te zetten.
    Ik vind dit altijd een leuke periode:begin van de lente,de eerste zonnestralen,de knollen die uitschieten...
    In de Achtkanter wordt het met de dag drukker,ik weet soms niet waar dat volk vandaan blijft komen.
    Maar er schiet iedere dag nog wel wat over,dus als je terug komt,spring gerust binnen.
    Vele groeten Sylvie

  • 02 April 2008 - 09:21

    Johan De Smet:

    Weet iemand waar Dirk zich momenteel bevindt?

  • 03 April 2008 - 13:52

    Mama :

    dirk bevind zich in Equador zal zijn reis verslag een van deze dagen bijwerken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

wereldreis per fiets

Actief sinds 19 Dec. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 37987

Voorgaande reizen:

07 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: